Політика в області якості

En / Ru

Поліпшення результатів діяльності Агентства безпосередньо залежить від ступеня задоволеності Судновласників і Моряків послугами з підбору та комплектування екіпажів морських суден. ТОВ «МОРСЬКА АГЕНТСТВО « УКРАЇНА» проголошує Політику в області якості основних для себе видів діяльності - підбір і комплектування екіпажів морських суден і встановлює пріоритетні завдання Агентства:
  • Постійне прагнення забезпечити реальні і зростаючі потреби Судновласників і Моряків, попереджаючи можливі невідповідності і претензії на всіх стадіях підбору і укомплектування екіпажу;
  • Забезпечення гарантії відповідності своїх послуг за призначенням, безпеки, легальності та якості;
  • Забезпечує Морякам доступ до ефективної та чітко врегульованої системи найму та працевлаштування на безкоштовній основі за відсутності механізмів або списків, які обмежують або перешкоджають їх працевлаштуванню, праву на працю;
  • Запобігання нещасним випадкам, збереження здоров'я і життя людей шляхом підбору персоналу відповідної кваліфікації, а також запобігання та протидію будь-яким видам експлуатації моряка (фізичної і фінансової);
  • Оперативне реагування на мінливі потреби ринку в області підбору екіпажів морських суден; Кваліфіковане, рентабельне управління діяльністю Агентства.
Для досягнення встановлених завдань керівництво ТОВ «МОРСЬКА АГЕНТСТВО « УКРАЇНА» ставить собі за мету:
  • підтримка і розвиток Системи Менеджменту якості з метою її відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, Правил 1.4 Конвенції 2006 року про працю в морському судноплавстві та інших конвенцій, кодексів, інструкцій і стандартів, рекомендованих відповідними міжнародними організаціями (ІМО, МОП тощо) , Конвенцією ПДНВ-95, Урядами прапорів суден Компанії, Класифікаційними товариствами та Законодавством України т.д .;
  • застосування процесно-орієнтованого менеджменту для отримання додаткової цінності послуг, щоб забезпечити задоволення запитів персоналу, інтересів засновників і вимог Агентства;
  • впровадження та вдосконалення способів і методів оцінки та контролю за наданням крюїнгових послуг споживачам, використовуючи отримані дані для поліпшення якості послуги;
  • узгодженість основних виробничих і допоміжних процесів, що впливають на кінцеву якість послуг, керуючись принципом системного підходу;
  • орієнтація на взаємовигідну і зацікавленуспівпрацю з постачальниками.
Справжня Політика в області якості є обов'язковою для кожного співробітника і на всіх рівнях управління Агентства.